Prekių krepšelis (0)
Įveskite paieškos frazę
Paieškos rezultatai:

Šiais laikais turbūt kiekvienoje industrijoje, srityje ar prekių rūšyje yra tas vienas ar keli tikrai originalūs gamintojai. Ir jei kalbėtume būtent apie ausines - tai be abejonės turėtume paminėti Skullcandy. Kaip prasidėjo šios itin sėkmingos ausinių kūrėjos, kuri ausines tiekia daugiau nei70 pasaulio šalių, istorija? Ogi, palyginus visai neseniai. 2003 metais Ricky Alden, Skullcandy įkūrėjas, dažnai leisdamas laiką Park City, Jutoje susidurdavo su problema. Kaskart jam klausydavus muzikos, vis kažkas paskambindavo. Tad visų pirma reikėdavo išjungti muzikos grotuvą ir tik paskui atsiliepti. Tad Ricky norėjo išspręsti šį nepatogumą. Gautas rezultatas - Skullcandy ausinės, kurios  pirmosios pristatė tecnologiją leidžiančia klausytis muzikos ir tuo pačiu priimti skambučius į jūsų mobilųjį telefoną.

Daugiau

Tačiau tik inovacijos nebūtų leidusios taip sėkmingai žengti į aršią ausinių rinką. Kitas svarbus aspektas - išvaizda. Kaip kūrėjai teigia, tai tikriausiai vienintelės pasaulyje ausinės, kurios sujungia muzikos, mados ir aktyvių sportų pasaulius. Ir iš tikrųjų kiekviena Skullcandy ausinė pasižymi ne tik pačiomis naujausiomis technologijomis, bet ir ryškiais, radikaliais raštais ir visai tai integruojama į modernią ausinę formą, dizainą. Tai patvirtina ir kompanijos logotipas - kaukolė, kuri simbolizuoja energingą jaunystę, maištą, revoliuciją. Skullcandy priklauso ir garsus pasakymas: "Kiekvienai revoliucijai reikalingas garso takelis"

Visa tai leido Skullcandy greitai išpopuliarėti. Ir tapti žinomu ausinių gamintoju ne tik tarp jaunimo, bet ir įžymybių visame pasaulyje. Dabar įmonė turi sutartis su tokiais sportininkais kaip Ryan Dungey,Robbie Maddison, Jeremy McGrath, Eric Koston, Sean Malto, Theotis Beasley, Balaram Stack, Kevin DurantJames Harden ar Derrick Rose. Stiprų ryšį su sporto parodo ir neseniai pristatyta ausinių su NBA komandomis ir žaidėjais kolekcija. Tačiau bendradarbiaujama ir su garsiais muzikos pasaulio atstovais: Jay-Z. Snopp Dogg, kylančia žvaigžde Rita Ora. 2008 metais Fortune žurnalas paskelbė Skullcandy pačia kiečiausia ausinių gamintoja. Jau 2009 metais įmonės pardavimai viršijo 100 milijonų JAV dolerių. 2011 metais kompanija netgi įsigijo kitą ausinių gamintoją Astro Studios.

Tačiau Skullcandy tikslai ne vien pelnas. Ji skatina ir remia nemažai sporto renginių, vietinių susibūrimų. O taip pat aktyviai dalyvauja įvairiose paramos fonduose. Vienas iš jų "Boarding for Breast Cancer" iniciatyva, kuriai Skullcandy paaukojo nemažai pinigų ir taip stengiasi kovoti prieš nemalonią ligą - krūties vėžį.

Skullcandy tapo garsi per tikrai trumpą laiką, nes Skullcandy - tai ausinės 21-ojo amžiaus aktyviam žmogui, kuris vertina stilių, inovacijas ir nepriekaištingą garso kokybę.

Nesukurta nei viena preke create Sukurti nauja preke

Jordan Brand logoNike Sportswear logoadidas Originals logoReebok Classic logoK1X logoSupra logoRocawear logoMishka NYC logoRocksmith logoWutang Brand Ltd. logoDope Couture logoFully Laced logo9five logoFlud Watches logoSprayground logoOfficial Crown logoRastaclat logoGoodwood NYC logo