Prekių krepšelis (0)
Įveskite paieškos frazę
Paieškos rezultatai:

Reebok kompanija ir jos tradicijos siekia senesnius laikus, nei bet kurios analogiškos kompanijos, gyvuojančios iki šių dienų. Visame pasaulyje žinomo brendo istorija prasidėjo nuo nepaprasto žmogaus paprasto troškimo turėti gerą sportinę avalynę. Tikriausiai Joseph William Foster vadovavosi principu: “Jei nori ką nors padaryti gerai – daryk pats”. 1895 metais Anglijos miestelyje Boltone gyvenę Joseph William Foster įstojo į vietinį bėgimo mėgėjų klubą “Primrose Harrier”. Fosteris žavėjosi lengvąja atletika ir dalyvavo varžybose. To meto bėgikų didžiausia problema buvo blogas sukibimas su bėgimo takeliu, todėl jis ryžosi įsigyti porą dygliuotų bėgimo batelių. Tačiau, neradęs jų parduotuvėse, nusprendė tokius batelius sukurti pats. Joseph William Foster sprendimas buvo labai paprastas ir perspektyvus. Jis taip pat tapo techninių naujovių taikymo sporte pradžia. Prie savo bėgimo batelių pado jis pritvirtino keletą vinių ir pagamino pirmuosius pasaulyje dygliuotus batelius. Taip atsirado pirmoji Fosterio avalynės pora.

Daugiau

1900 metais Joseph labai patobulino avalynės gamybą – jis netgi ėmėsi nuosavo verslo. Susikūrė maža privati kompanija „J.W.Foster & Sons“, kurioje rankomis buvo gaminama avalynė lengvaatlečiams. Neprireikė nei metų, o visa Bostono miestelio bėgikų komanda, dalyvaudama varžybose, jau avėjo Fosterio dygliuotus batelius ir skynė pergalę po pergalės. Gandai apie jo batelius greitai plito ir dygliuoti bateliai tapo populiarūs geriausių lengvaatlečių tarpe. Iš pradžių avalynė buvo siuvama pagal individualius užsakymus, atskirai kiekvienam sportininkui. Bėgikas apibrėždavo savo pėdą ant popieriaus ir šį kontūrą siųsdavo į Fosters dirbtuves. Ten Josephas drauge su savo sūnumis, atsižvelgdami į atleto kojos ypatumus, pagamindavo dygliuotų batelių porą. Fosterio atradimas tapo tikru perversmu lengvojoje atletikoje ir smarkiai pagerino sportinius pasiekimus. Jo modeliai „Foster Deluxe Spike“ ir „Flyer“ visiems laikams pakeitė bėgimą ir liko geriausiais dygliuotais bėgimo bateliais artimiausiems 50-čiai metų.

1904 metais, avėdamas „J. ‘W. Foster & Co“ dygliuotus batelius, Alfred Shrubb be konkurencijos laimėjo 10 mylių bėgimą ir pasiekė pasaulio rekordą. 1906-ieji. Pirmasis kompanijos pavadinimas buvo „J. ‘W. Foster & Co“.

1906 metais Josephas, gimus sūnums, pakeitė jį į „J. ‘W. Foster & Sons“. Dabartinį brendo pavadinimą Reebok 1958-aisiais pasiūlė jo įkūrėjo anūkas Joseph Foster. Buvo sumanyta, kad greita ir miniatiūrinė šio ženklo avalynė asocijuosis su greitąją Afrikos antilope.

1908-ieji. Fosterio bėgimo bateliai buvo gaminami rankiniu būdu „Olimpinėse dirbtuvėse“ (taip buvo pavadinta gamykla).

1909-ieji. Fosteris sukuria matavimų lentelę ir dydžių skalę. Tai buvo pirmasis bandymas aprūpinti kiekvieną bėgiką avalyne, pagaminta pagal individualų užsakymą. Bandymas buvo sėkmingas. Sportininkas apibrėždavo savo pėdą ir siųsdavo šiuos kontūrus į Fosterio dirbtuves.

1924-aisiais Prancūzijoje vykusiose Olimpinėse žaidynėse žymūs bėgimo rungčių specialistai Karl Abraham ir Karol Model buo sužavėti Fosterio sukurtų batelių. Jų nuomonę palaikė daugelis sportininkų, avėjusių dygliuotus „senojo Džo“ batelius. 30-ųjų pradžioje kompanija „J.W.Foster & Sons“ jau buvo žinoma savo gimtojoje Anglijoje.

1948 —1952 metai — kompanijos įkūrėjo anūkai Joe ir Jeff, pagal šeimos tradiciją, ima mokytis amato subtilybių „Olimpinėse dirbtuvėse“.

1958 metais kompanijos reikalai gerėja. Išleidus naująjį sportinių batelių modelį „Mercury“, kompanija laikinai pavadinama „Mercury Sports Footwear“.

1960 —1979 metai — Botone (Anglija) atsidaro pagrindinis ofisas. Kompanija oficialiai pavadinama Reebok International.

1979 metais Čikagoje Amerikos prekiautojas turistine įranga Poll Fayerman su Joe Foster pasirašo prekybinį susitarimą ir įgyja teisę atstovauti Reebok Jungtinėse Valstijose.

1982 metai — JAV moterų tarpe prasideda aerobikos bumas. Kompanija Reebok nelieka abejinga amerikiečių aistrai. Greitai persiorientavusi, ji pristato rinkai modelius „Freestyle“ ir „Princess“. Pirmieji, specialiai moterims sukurti modeliai dailiosios lyties atstovių tarpe sulaukė milžiniško pasisekimo. Tačiau Poll Fayerman nesustojo – jo agentai užplūdo sporto sales. Kiekvienam instruktoriui buvo įteikiama nemokama batelių pora bei siūlomas papildomas procentas nuo pardavimų už šių batelių reklamą. Būtent šie du bumai Amerikoje turėjo įtakos tam, kad vėliau Poll Fayerman išpirko Kompaniją iš Fosterio anūkų.

1985 metai – Poll Fayerman įsigyja kompaniją iš Joe Foster (jaunesniojo) ir sujungia amerikietiškąją kompaniją ir Reebok International į vieną – pavadina ją Reebok International Ltd. Kompanija tampa akcine bendrove, kurioje 16% akcijų priklauso Poll Fayermanui.

1986 – 1988 metai – greitai auganti kompanija Reebok įsigyja kompanijas Avia ir Rockport.

1987 metai – Reebok plečia gaminamos produkcijos asortimentą ir pristato krepšinio modelius.

1989-aisiais Reebok pristato rinkai raumenų auginimo sistemą Pump. 1992 metų spalio 27-ąją Valstybinis JAV patentų biuras suteikia kompanijai Reebok šio išradimo patentą.

1993 metai — kompanijai Reebok tenka keisti logotipą. Didžiosios Britanijos vyriausybė kategoriškai uždraudė naudoti nacionalinius simbolius reklamoje. Kompanija „Leo Bernet“ sukūrė naująjį vektoriaus formos logotipą.

2000 metais kompanija Reebok su Nacionaline Futbolo Lyga pasirašo susitarimą dėl išskirtinio bendradarbiavimo. Reebok brendas įgyja galimybę licencines NFL prekes parduoti visoms 32 NFL komandoms.

2001 metais kompanija pasirašė ilgalaikį strateginį kontraktą su Nacionaline Krepšinio Asociacija. Reebok kuria, gamina, parduoda licencines prekes NBA, moterų Nacionalinei Krepšinio Asociacijai (WNBA) ir Nacionalinei Krepšinio Plėtojimosi lygai (NBDL) – žemesniajai NBA lygai.

2002 metų pradžioje kompanija pradeda Visuotinę rinkodaros kampaniją. Joje dalyvauja Reebok parinkti sportininkai ir sėkmingiausi hip-hop, repo atlikėjai. Reebok tapo pirmąja kompanija, sugebėjusia savo produkcijoje suvienyti sportą, muziką ir technologijas.

2003 metais Reebok pradėjo neįtikėtinai produktyvų bendradarbiavimą su repo muzikantu Jay-Z. Vėliau, tais pačiais metais, Reebok užmezgė sėkmingus ryšius su kita superžvaigžde – 50 Cent.

2004 metais Reebok tapo pagrindiniu ledo ritulio aprangos ir įrangos gamintoju pasaulyje. Brendas taip pat yra pasirašo ilgalaikius licencinius susitarimus su Nacionaline Ledo ritulio Lyga – kompanija tiekia trikotažo gaminius visoms 30 NHL komandoms. Reebok turi išskirtines pasaulines teises gaminti trikotažo gaminius su NHL pavadinimu ir logotipu. Kompanija taip pat yra pasirašiusi išskirtinius susitarimus su Kanados Ledo ritulio Lyga ir su Amerikos Ledo ritulio Lyga. Tais pačiais 2004 metais sėkmingas kompanijos bendradarbiavimas su muzikos prodiuseriu ir atlikėju Pharrell Williams lėmė naujos linijos Ice Cream atsiradimą.

2005 metų pradžioje Reebok su RBK įžengė į Ledo ritulio areną: buvo pristatytos naujos šiuolaikiškos ledo ritulio įrangos, lazdų ir pačiūžų ultra-high performance linijos. Prireikė dviejų neilgų metų ir RBK ledo ritulys tapo vienu pastebimiausių ir paklausiausių ledo ritulio brendų rinkoje.

Tais pačiais 2005-aisiais Reebok brendas pradėjo didžiausią savo istorijoje reklamos kampaniją „I Am what I Am“. Joje dalyvauja šiuolaikinio jaunimo dievaičiai: Jay-Z, Daddy Yankee ir 50 Cent; garsūs sportininkai - Allen Iverson, Donovan Mcnabb, Kurt Schilling, Kelli Holmes, Iker Casillas ir Yao Ming; tokios ekrano žvaigždės, kaip Lucy Liu, John Leguizamo ir Christina Ricci bei žinomas riedlentininkas Steve Williams.

2006 metais kompanija Reebok susijungė su vokiečių firma adidas. Susijungus šioms kompanijoms, batelių pardavimai Amerikos rinkose išaugo iki 11,7 milijardų dolerių. Ekspertų vertinimu, adidas ir Reebok tyrimų ir platinimo padaliniai jau per pirmuosius trejus metus sutaupė per 100 milijonų eurų.

2006 metais Pharrell Williams vėl dalyvavo kuriant naują batelių modelį Board Flip II iš Iconic Ice Cream linijos. Įkvėpta riedlentininkų kultūros, Reebok kompanija sukuria batelius, sujungiančius subtilų dizainą ir riedlentininkams gyvybiškai svarbius patikimumą ir apsaugą. Kasdienė Board Flip avalynė sukurta riedlentininkų stiliumi, išmarginta daugybe piešinių, su klasikinio vaflinio ledų ragelio atvaizdu, ant liežuvėlio – Ice Cream linijos logotipas, o batelių užkulnis puoštas Cones and Bones logotipu. Ryškus ir keistas batelių įvaizdis suteikia reikiamą nuotaiką ir palieka neišdildomą įspūdį.

Kartu su populiariu olandų DJ Tiesto Reebok brendas pristato unikalią kolekciją, sukurtą specialiai šokių aikštelėms. RBK DJ kolekcijoje panaudotos technologinės detalės (padas su papildoma amortizacija didesniam komfortui šokant, unikali medžiaga, sukurianti švytėjimą naktiniuose klubuose). Tai – idealus pasirinkimas naktinių klubų mėgėjams.

Reebok ne kartą bendradarbiavo su sportininkais – ryškiomis asmenybėmis, kurių individualumas atsiskleidžia ne tik varžybose, bet ir kasdieniame gyvenime. Reklaminėse brendo kampanijose dalyvavo Carolina Klüft, futbolininkai Andrej Ševčenko, Thierry Henry ir Iker Casillas.

2006 metų rugpjūčio mėnesį Londone surengtoje spaudos konferencijoje kompanija Reebok paskelbė apie ilgalaikį bendradarbiavimą su futbolo žvaigžde Andrejumi Ševčenko. Jis dalyvavo naujoje Rbk reklaminėje futbolo kampanijoje, pavadintoje „Manai, tu mane žinai?“. Šis šūkis dar plačiau atskleidžia brendo koncepciją „I am what I am“ („Aš, tai esu aš“).

2007 metais pasirodė linija „Bėgti lengva“. Skirtingai nei dauguma kitų brendų, Reebok pristatė galimybę realizuoti save ir tapti laisvu, iš bėgimo gauti pasitenkinimą ir džiaugsmą. Ji pirmoji suteikė galimybę bėgti lengvai.

Visuotinė Reebok rinkodaros kampanija „Tavo ėjimas“ prasidėjo 2008 metų kovo mėnesį. Reebok atsiskleidė kaip brendas, visų pirma vertinantis individualumą ir pasiruošęs palaikyti tuos, kurie nusprendė eiti savo keliu.

2008-ųjų vasarą Reebok ir žinomas lenktynininkas Lewis Hamilton paskelbė apie ilgalaikį bendradarbiavimą. Hamilton vaizdžiai pademonstravo, kaip Reebok Smoothfit padeda jam pasiruošti geriau, nei kada nors anksčiau.

2009 metais pagrindiniai Reebok dizaineriai, glaudžiai bendradarbiaudami su buvusiu NASA inžinieriumi Bill McInnisu, sukūrė naują batelių liniją Reebok EasyTone. Jos gaminiai padeda moterims treniruoti kojų ir sėdmenų raumenis ėjimo metu. Naujiena greitai išpopuliarėjo ne tik žvaigždžių, bet ir savo išvaizda besirūpinančių paprastų moterų tarpe.

Jordan Brand logoNike Sportswear logoadidas Originals logoReebok Classic logoK1X logoSupra logoRocawear logoMishka NYC logoRocksmith logoWutang Brand Ltd. logoDope Couture logoFully Laced logo9five logoFlud Watches logoSprayground logoOfficial Crown logoRastaclat logoGoodwood NYC logo