Prekių krepšelis (0)
Įveskite paieškos frazę
Paieškos rezultatai:

Vieni gamintojai į drabužių industriją patenka be didesnių pastangų, tačiau dabar visame pasaulyje žinomas laisvalaikio aprangos ir aksesuarų Entree Lifestyle turi visiškai kitokią istoriją. Istoriją, kuri prasidėjo dar 1999 metais Niujorke, Brukline. Tais metais du draugai Henry Li ir Chuck Gee tiesiog rūsyje pradėjo gaminti savo dizaino marškinėlius ir prekiauti jais tiesiai iš savo pikapo. Henry ir Chuck tikslas buvo gaminti produkciją riedlentininkams, kurie galbūt niekad netaps profesionaliais riedlentininkais, muzikantams, kurie galbūt nesulauks pasiūlymo iš pasaulinės garso įrašų studijos. Jie norėjo atstovauti nežinomas, nesuprastas, neįvertintas asmenybes, kurie nemeta visko, kad ir kaip sunku būtų.

Daugiau

Vėliau Entree Lifestyle komanda prasiplėtė iki 5 narių, kuriuos siejo ta pati vizija, užsidegimas. Tačiau keletą metų jaunuosius kūrėjus išgyveno sunkų laikotarpį – jų pasiūlymus prekiauti jų gaminiais atmetė parduotuvių, tarpininkų, tačiau Entree Lifestyle nepasidavė, nesiliovė tikėti savo svajonėmis. Ir 2006 metais kompanija išsikraustė iš „mamos rūsio“ ir įsikūrė Niujorko mados rajone. 2007 metais Entree Lifestyle sukauptą uždarbį paaukojo tam, kad galėtų sudalyvauti MAGIC laisvalaikio aprangos mugėje. Tos pačios kompanijos, kurios atmetė Entree Lifestyle pasiūlymus prieš kelis metus sugrįžo su užsakymų prašymais. Iš pradžių kompanijai teko atsisakyti kai kurių užsakymų, nes neužteko lėšų produktų gamybai.

Šiandien Entree Lifestyle jau prekiaujama daugiau nei 150 parduotuvių visame pasaulyje. Su šio gamintojo apranga pastebėta daugybė žvaigždžių: Chris Brown, Rihanna, French Montana, J.Cole, Ciara, Future, Wiz Khalifa, Bow Wow, Lil Wayne, JR Smith, Iman Shumpert. Sąrašą būtų galima tęsti ir tęsti.  Nuo pirmųjų dienų iki šių dienų Entree Lifestyle  žinoma kaip inovatyvi, drąsi ir detalėms dėmesį skirianti aprangos ir aksesuarų gamintoja. Entree Lifestyle nesivaiko kitų populiarių kūrėjų ar trumpalaikių mados tendencijų. Kompanijos vizija išliko tokia pati kaip pradžioje – kurti aprangą, kuri įkvėptų žmones, priverstų patikėti, kad tau nereikia tapti garsiu ir turtingu, jog būtum sėkmingas savo srityje. Šią filosofiją sustiprina ir Entree Lifestyle šūkis:  „Nesuprasti nuo 1999”. 

Entree LS Sinner Kojinės
7.00 10.00
Entree LS Saint Kojinės
7.00 10.00

Jordan Brand logoNike Sportswear logoadidas Originals logoReebok Classic logoK1X logoSupra logoRocawear logoMishka NYC logoRocksmith logoWutang Brand Ltd. logoDope Couture logoFully Laced logo9five logoFlud Watches logoSprayground logoOfficial Crown logoRastaclat logoGoodwood NYC logo